11/17/2015

Kotona

Olen tässä viimeaikoina työskennellyt paljon kotona. Silti kotona on makuuhuoneessa edelleen tyhjä nurkka, johon olisi tarkoitus laittaa mun ikioma työpiste. Tää meinaisi sitä, että siinä olis mun kaks isoa säilytyslaatikko taidetarvikkeita ym. nojatuoli ja pöytä.
Kotona on kivaa, kun siitä saa oman näköisen. Oon aikaisimmissä blogeissani, puhunut kans kodista ja siellä olevista lempipaikoista. 
Tää syksy on ollut jotenkin tosi kaunis, vaikka stressi on kova. Olen saanut hoitaa pikkuista koiraa. Säät ovat olleet kävelyille otolliset. Taivaan tarkkailulle ja matkailullekin on jäänyt aikaa. Leipominen on maittanut ja käsityöt sohvan nurkassa on tuntuneet hyvältä.
Opintojen yhdistely arkeen on välillä raskasta.
Liikkumaan lähteminen tuntuu toisinaan todella vaikealta, mutta sen jälkeinen riemuvoitto tuntuu hyvältä.
Koti on kiva paikka. Kotiin voi kutsua vieraita. Kotona voi nauttia elämästä.
Koti rakentuu minne vain ja milloin vain.

Mun kodissa on tällaista.