1/02/2017

Uusi vuosi 2011

Uuden vuoden kunniaksi kaivoin blogini kuva aarteita. Näin vaihtui vuosi 2010 vuoteen 2011. Hämmentävää! Ehkä vähän jopa naurattaa. Ystävistäni oli myös kuvia, mutta en viitsi niitä enää jakaa tänne uudestaan. Kuusi vuotta sitten, tukka oli kolme kertaa lyhyempi sekä kiloja kolme kertaa vähemmän... ainakin melkein. Asunto oli puolet pienempi. Olin asunut ensimmäisen vuoden poissa kotoa ja kaikki oli toisenlaista. Opiskelin ja tein kahta työtä. Tykkäsin käydä baareissa tanssimassa joka viikonloppu. Moni asia muuttuu kuudessa vuodessa. Kaikki oli silloin kivasti, mutta niin on myös kaikki nytkin. 

(ps. Kaikki alkuvuodesta 2011 taaksepäin olevat postaukset eivät ole enää missään luettavissa, mihin alla olevat kuvatkin ovat liittyneet)






Tässä vielä tämän uuden vuoden kuvia. En pahemmin kuvaillut muuta. Syötiin hyvin kotioloissa ja oon äärettömän huono kuvaamaan mitään ruokajuttuja, niin niistä ei sitten tullu kuvia. En tiedä mitä mun pitäisi päätellä mun uuden vuoden tinastani, mutta ehkä se tarkoittaa jotain suurta, monimutkaista ja hienoa! Tervetuloa vuosi 2017! Olen valmis!